„Mercedes–Benz“ V klasei skirtas prestižinis geriausio dizaino apdovanojimas
 
 
„Mercedes–Benz" V klasei skirtas prestižinis geriausio dizaino apdovanojimas
 
„Mercedes–Benz" nugalėjo prestižiniame „Red Dot Award: Product Design" konkurse, sutraukiančiame didžiausią skaičių konkursantų. Komisija geriausio pasaulyje dizaino apdovanojimą skyrė už automobilio eleganciją ir sportiškumą.  
 
Nepriklausoma komisija, kurią sudaro 40 ekspertų iš skirtingų šalių, buvo maloniai nustebinta „Mercedes–Benz" V klasės dizaino kokybe. „Šis automobilis yra elegantiškas. Sportiškas dizainas suteikia jam dar daugiau modernumo, o tai suderinta su didele automobilio talpa", – teigia vienas komisijos narių, pagrįsdamas apdovanojimo skyrimą būtent „Mercedes–Benz" gamintojo automobiliui.
 
Naujasis V klasės automobilis stebina elegancija ir sportiškumu
 
V klasės išvaizda atspindi „Mercedes–Benz" keleivinių automobilių modelių stilių. Galingą automobilio priekį išryškina priekinės grotelės, papuoštos trimate gamintojo žvaigžde. Čia taip pat galime pamatyti kitus „Mercedes–Benz" būdingus bruožus – giliai į šoninių sparnų dalį įlendančius priekinius žibintus. Pažvelgus į V klasės interjerą matyti aiški „Mercedes–Benz"dizaino filosofija: keleivinių automobilių salonas pasižymi stipriomis charakteristikomis, kurias išryškina salono panelėje išdėstyti apvalūs ortakiai. 
 
„Jausmingas, dinamiškų kontūrų, praturtintas naujausiomis technologijomis V klasės automobilis tampa ikona, kurioje susijungia elegancija ir funkcionalumas. Naujasis „Mercedes–Benz" modelis įkūnija mūsų dizaino filosofiją," – teigia Daimler AG Dizaino vadovas Gorden Wagener.
 
Tipiška kontrastinga organiškų paviršių ir tiesių linijų sąveika kartu su šiltų ir šaltų spalvų tonais perteikia ypatingą harmonijos pojūtį ir pabrėžia aukštos klasės automobilio įspūdį. Automobilis siūlo tobulą funkcijų ir emocijų sintezę. Rafinuotą subtilumą užbaigia diskretiškas trijų atspalvių aplinkos apšvietimas. Pritaikant keleivinių automobilių dizaino elementus „Mercedes–Benz" pakelia V klasės kokybę ir estetiką į naują lygmenį.
 
Taip pat „Red Dot Award: Product Design" prizus pelnė ir kiti „Mercedes–Benz" modeliai. Už išskirtinį aukštos kokybės dizainą apdovanojimą pelnė „Mercedes–Benz" C klasė bei GLA klasė. S klasės coupe modelis buvo garbingai paminėtas dėl puikiai įgyvendintų detalių sprendimų.
 
Naujasis C klasės universalo modelis ir naujos kartos CLS 
 
 
 
Mercedes-Benz darsyk atnaujina savo pasiūlą kvapą gniaužiančiais naujesniais modeliais. Naująjį C klasės universalą ir naujos kartos CLS modelį bus galima įsigyti nuo šių metų rugsėjo, o išankstinis užsakymas Silberauto atstovybėse jau pradėtas.
 
Abu modelius vienija stiprias emocijas sukeliantis sportiškas dizainas bei itin šiuolaikiškas inžinerijos menas. Technologiniu požiūriu pasiūlą papildo nauji varikliai, o CLS, tarp kita ko, nustebins ir MULTIBEAM LED priekinėmis lempomis, kurios perkelia apšvietimą į visai naują lygį. Labai kokybiškų salono medžiagų pasiūla ir ergonomiškumas pabrėžia šiuolaikinę prabangą, o keturių durų kupė CLS 63 AMG ir CLS 63 AMG Shooting Brake versijos atrodo itin atletiškos ir galingos. 
 
 
CLS 63 AMG versija pajėgia pasiekti 430kW/ 585 AG ir atnaujinus modelį yra dar labiau išskirtinė; AMG SPEEDSHIFT MCT 7 pavarų transmisija reaguoja neįtikėtinai jautriai. Vienintelę pasaulyje Mercedes-Benz 9 pavarų 9G-TRONIC automatinę pavarų dėžę galima įsigyti CLS 220 BlueTEC, CLS 250 BlueTEC, CLS 350 BlueTEC ir CLS 500 modeliams.
 
C klasės universalo modelio matmenys reikšmingai išaugo ir tai prideda patogumo, ypač sėdintiesiems gale – daugiau erdvės kojoms, o salonas platesnis ir aukštesnis. Dėl naujoviškų korpuso konstrukcijos medžiagų bendrasis automobilio svoris netgi sumažėjo, mažesnės ir jo kuro sąnaudos – nauji varikliai ir ECO start/stop sistema sumažina kuro sąnaudas, palyginti su pirmtako, net 20%. C klasės universalo modelis ir CLS Shooting Brake versija krinta į akis dar ir dėl didelės bagažinės talpos. C klasės tūris, palyginti su ankstesniu modeliu, išaugo 10 litrų ir dabar apima net 1510 litrų.
 
 
Pirmąsyk pasaulyje su naujaisiais modeliais pristatomas ir vadinamasis „Mercedes connect me" paslaugų paketas, sudarantis automobilio savininkui galimybę internetu palaikyti ryšį su automobiliu iš bet kurios vietos bet kuriuo metu ir, pavyzdžiui, sužinoti, kiek degalų šiuo metu yra automobilio bake. Naujuosiuose modeliuose įdiegtos naujos asistentų sistemos ir geriausi multimedijų sprendimai, kur naudojantis jutikline aikštele šiuolaikiniam žmogui įprastai patogu suvesti reikiamas pasirinktis.
 
 
Naująjį Mercedes-Benz Vito galima įsigyti tiek su galiniais, tiek su priekiniais arba visais keturiais varomaisiais ratais 
 
 
 
Berlyne buvo pristatytas naujausias Mercedes-Benz specialiosios paskirties automobilis, naujasis Mercedes-Benz Vito.
 
Naujasis Vito – pirmasis šios klasės prekinis automobilis, kurį galima įsigyti tiek su galiniais, tiek su priekiniais arba visais keturiais varomaisiais ratais. Be to, Vito būdinga mažiausios jo klasės kuro sąnaudos ir didžiausia saugumo bei pagalbos vairuotojui sistemų pasiūla. Iki 20% mažesnės negu jo pirmtako kuro sąnaudos reiškia, kad Vito yra ekonomiškiausias savo klasės automobilis: vidutinės jo kuro sąnaudos – nuo 5,7 litrų 100 km (tai Vito 116 CDI  BlueEfficiency ). Be to, Vito priežiūros išlaidos iki 7% mažesnės negu ankstesnio modelio. Priežiūros darbų vykdymo intervalai ilgesni, per juos nuvažiuojama iki 40 000 kilometrų. 
 
Apibendrinant, tai reiškia, kad naudojimosi automobiliu išlaidos būna esmingai mažesnės. Vito yra vienintelis tokios klasės automobilis, kurį galima įsigyti tiek su priekiniais, tiek su galiniais arba visais keturiais varomaisiais ratais. Pirmą kartą tam pačiam automobiliui naudojami tiek išilgai montuojami varikliai (automobiliams su galiniais ir su visais keturiais varomaisiais ratais), tiek ir skersai montuojami varikliai (automobiliams su priekiniais varomaisiais ratais). 
 
Mercedes-Benz Vito saugos įranga kuria naujus standartus. Mercedes-Benz Vito gali būti iki aštuonių saugos pagalvių (jei tai Tourer  versija). Standartinei įrangai, tarp kita ko, priklauso dėmesio asistentas Attention Assist, kuris fiksuoja vairuotojo nuovargį ir, jei reikia, pataria padaryti poilsio pertraukėlių, padangų slėgio davikliai ir šoninio vėjo asistentas. Kaip papildomą įrangą galima įsigyti tiek pagalbinę susidūrimo vengimo sistemą Collision Prevention Assist, kuri duoda ženklą apie per mažą atstumą išilgai automobilių, tiek aktyvią parkavimo pagalbą ir aklosios dėmės bei važiavimo trajektorijos asistentą.
 
Naujajam Vito galima įsigyti inteligentišką skystųjų kristalų lempų sistemą (ILS), kurios anksčiau šios klasės automobiliuose niekas nematė. Intelligent lamp susideda iš artimųjų, tolimųjų, dieninių, krypties ir posūkio skystųjų kristalų lempų. Skystųjų kristalų lempos prireikus išsklaido savo šviesos pluoštą. Automobiliams su priekiniais varomaisiais ratais siūlomi 1,6 litrų darbinio tūrio keturių cilindrų dyzeliniai varikliai, kurių galima įsigyti 65 kW (88 AG) arba 84 kW (114 AG) galingumo. Modeliams su galiniais arba visais keturiais varomaisiais ratais montuojamas 2,15 litrų darbinio tūrio dyzelinis variklis, kurį galima įsigyti 100 kW (136 AG), 120 kW (163 AG) arba 140 kW (190 AG) galingumo. 
 
Vito 119 BlueTEC yra pirmasis tokios klasės automobilis, kuriam naudojamas Euro 6 išmetamųjų dujų normas atitinkantis variklis. Be prekinės ir Mixto versijų, galima įsigyti ir naująjį keleiviams vežti skirtą Vito Tourer. Tourer pasiūlą sudaro trys bazinės versijos: BASE, PRO ir SELECT. Variantų pasiūla didelė, pradedant nuo paprastesnio keleiviams vežti skirto automobilio ir baigiant verslo klasės keleiviams vežti skirtu Vito. Vito galima įsigyti dviejų tarpuračių, trijų ilgių ir iki keturių skirtingos visos masės variantų. Nuo Mercedes-Benz Vito pasirodymo rinkoje 1995 metais, jų parduota daugiau kaip 1,2 milijonų.
 
Sunkvežimiai iš ateities: Mercedes-Benz Future Truck 2025 
 
 
Mercedes-Benz sunkvežimiai pasiekė svarbų kelio stulpelį. Pirmasis autonominis bandomasis važiavimas inteligentišku Mercedes-Benz sunkvežimiu sėkmingai atliktas ir 2025 m. šis automobilis turėtų būti eksploatuojamas kasdien. 
 
Vienintelis toks pasaulyje automobilis Future Truck 2025 yra aprūpintas be galo inteligentiška vairavimo pagalbos sistema Highway Pilot, kuri leidžia automobiliui visiškai savarankiškai važiuoti iki 85 km/h greičiu. Daimler AG valdybos narys dr. Wolfgangas Bernhardas, atsakingas už sunkvežimius ir autobusus, taip komentuoja specialiosios paskirties automobilių ateitį ir sprendimus: „Aišku, kad savarankiškai važiuojantis automobilis suteikia keletą pranašumų. Future Truck 2025 išsiskiria didesniu efektyvumu ir saugumu. Savo ruožtu tai lemia ilgiau išliekančią transporto sistemą ir pelną ūkiui, visuomenei bei vartotojui. 
 
Mercedes-Benz yra jau labai daug pasiekusi, vystydama vairuoti padedančias sistemas, pavyzdžiui, įmontavusi pastovaus greičio palaikymo įrangą, automatines stabdymo, stabilumo ir važiavimo juostos laikymosi sistemas, tačiau Future Truck 2025 pradeda visiškai naują krovininių automobilių transporto erą. Pasitelkus autonominį vairavimą galima sudaryti dar tikslesnį važiavimo planą ir sukurti galimybes krovininiams automobiliams bendrauti tarpusavyje, dėl ko krovininiai automobiliai galės važiuoti arčiau vienas kito ir užimti mažiau vietos keliuose. Be to, tai išvaduos vairuotojus nuo monotoniškų užduočių, suteiks jiems daugiau laiko užsiimti kitokiomis darbo užduotimis, kurių anksčiau jiems daryti nepriklausė, ir sušvelnins krovininių automobilių vairuotojų trūkumo problemą." 
 
Be galo inteligentiška sistema Highway Pilot palyginama su lėktuvuose naudojamu autopilotu, kuris šiuo metu tikrai yra viena labiausiai išvystytų autonominio judėjimo sistemų. Jei bus sukurtas autonominio vairavimo teisinis pagrindas, tai Highway Pilot sistemą galima tikėtis pradėti leisti ateinančio dešimtmečio viduryje. 

„Fuel Duel“ programa
Naujoji C-klasė tapo dar prabangesnė
Mercedes-Benz: 2 pasaulinės ir 3 europinės premjeros Ženevoje