Naujoji Mercedes-Benz CLA klasė pasipildė sportišku universalu
 
Tik prieš metus buvo pristatyta nauja „Mercedes-Benz" CLA klasė. Tai buvo šviežio oro gūsis automobilių rinkoje ir jis sukūrė naują kompaktiškų lengvųjų automobilių segmentą. Absoliuti debiutavusios klasės sėkmė tik dar labiau paskatino „Mercedes-Benz" koncerną stebinti savo klientą. Pasauliui buvo pristatytas „CLA Shooting Brake" sportiškasis universalas.
 
 
„Mercedes-Benz CLA Shooting Brake" yra kompaktiškesnis „CLS Shooting Brake" modelio brolis. Tačiau jis puikiai išlaiko agresyvios ir sportiškos dizaino strategijos bei technologiškai pažangiausio automobilio santykį. Aštrios išorinės linijos pabrėžia automobilio modernumą, o salono išbaigtumas ir koncentracija į detales suteikia nepakartojamą komforto pojūtį.
 
„Mercedes-Benz" ir toliau ypatingą dėmesį kreipia vairuotojo ir keleivių saugumui. Koncerno saugumo tyrinėtojai nustatė, kad radarais pagrįsta ir nuo susidūrimų apsauganti sistema (ang. COLLISION PREVENTION ASSIST PLUS), kuri buvo dar patobulinta, gali iki 30 procentų sumažinti rimtų incidentų automobilio galu lyginant su automobiliais, kuriuose tokios sistemos nėra. Iki šiol naudotą COLLISION PREVENTION ASSIST sistemą papildė funkcija, kuri sustabdo automobilį, jei vairuotojas po įvairių vaizdinių ir garsinių įspėjamųjų signalų nesiima jokių veiksmų. Ši sistema įeina į standartinę „Mercedes-Benz CLA Shooting Brake" komplektaciją. Taip pat prie standartinės įrangos įtraukta ir vairuotojo mieguistumo nustatymo ir perspėjimo sistema (ang. ATTENTION ASSIST). 
 
Pavydėtinos aerodinamikos (Cd = 0.26) CLA klasės universale bus montuojami penkių tipų varikliai, atitinkantys Euro6 standartus. Turbodyzelinis „Mercedes-Benz CLA 200 CDI" automobilis, kurio galia siekia 136 arklio galias (100kW), sunaudoja tik 3,9 l/100km ir į aplinką viename kilometre išmeta vos 101 g. anglies dioksido (CO2). „CLA Shooting Brake" variklių gamoje 2 dyzeliniai 2,1 litro darbinio tūrio varikliai, siekiantys nuo 136 AG (100 kW) iki 177 AG (130 kW), ir 3 benzininiai varikliai: 1,6 l darbinio tūrio (90 kW / 122 AG ir 115 kW / 156 AG) ir 1,9 l darbinio tūrio (155 kW / 211 AG) varikliai.
 
 
AMG pristato naują puikų sportinį automobilį Mercedes-AMG GT 
 
 
Rugsėjo 9-ąją, 20:30, Vokietijoje, Afalterbache (Affalterbach) įsikūrusioje AMG gamykloje, buvo pristatytas naujas puikus sportinis automobilis Mercedes-AMG GT
 
GT yra legendos statusą užsitarnavusio Mercedes-Benz SLS AMG įpėdinis. GT aprūpintas nauju keturių litrų darbinio tūrio V-8 varikliu, kuris pasiekia 375 kW (510 AG) galią ir iki 650 Nm sukimo momentą. Naujasis aštuonių cilindrų variklis turi esminių techninių panašumų į mažiausią AMG dviejų litrų darbinio tūrio variklį, kuris naudojamas Mercedes-Benz A 45 AMG, CLA 45 AMG ir GLA 45 AMG automobiliams.
 
Naujojo GT varikliai išmėginti visokiausiomis klimato sąlygomis. Kaip ir kitų AMG galios šaltinių, taip ir naujojo keturių litrų variklio atveju vadovaujamasi principu „vienas vyras vienam varikliui". Tai reiškia, kad už variklio surinkimą atsakingas inžinierius patvirtina, jog šis atitinka reikalavimus, savo parašu ant variklio bloko.
 
„Mercedes–Benz" V klasei skirtas prestižinis geriausio dizaino apdovanojimas 
 
 
„Mercedes–Benz" nugalėjo prestižiniame „Red Dot Award: Product Design" konkurse, sutraukiančiame didžiausią skaičių konkursantų. Komisija geriausio pasaulyje dizaino apdovanojimą skyrė už automobilio eleganciją ir sportiškumą.  
 
Nepriklausoma komisija, kurią sudaro 40 ekspertų iš skirtingų šalių, buvo maloniai nustebinta „Mercedes–Benz" V klasės dizaino kokybe. „Šis automobilis yra elegantiškas. Sportiškas dizainas suteikia jam dar daugiau modernumo, o tai suderinta su didele automobilio talpa", – teigia vienas komisijos narių, pagrįsdamas apdovanojimo skyrimą būtent „Mercedes–Benz" gamintojo automobiliui.
 
Naujasis V klasės automobilis stebina elegancija ir sportiškumu
 
V klasės išvaizda atspindi „Mercedes–Benz" keleivinių automobilių modelių stilių. Galingą automobilio priekį išryškina priekinės grotelės, papuoštos trimate gamintojo žvaigžde. Čia taip pat galime pamatyti kitus „Mercedes–Benz" būdingus bruožus – giliai į šoninių sparnų dalį įlendančius priekinius žibintus. Pažvelgus į V klasės interjerą matyti aiški „Mercedes–Benz"dizaino filosofija: keleivinių automobilių salonas pasižymi stipriomis charakteristikomis, kurias išryškina salono panelėje išdėstyti apvalūs ortakiai. 
 
„Jausmingas, dinamiškų kontūrų, praturtintas naujausiomis technologijomis V klasės automobilis tampa ikona, kurioje susijungia elegancija ir funkcionalumas. Naujasis „Mercedes–Benz" modelis įkūnija mūsų dizaino filosofiją," – teigia Daimler AG Dizaino vadovas Gorden Wagener.
 
Tipiška kontrastinga organiškų paviršių ir tiesių linijų sąveika kartu su šiltų ir šaltų spalvų tonais perteikia ypatingą harmonijos pojūtį ir pabrėžia aukštos klasės automobilio įspūdį. Automobilis siūlo tobulą funkcijų ir emocijų sintezę. Rafinuotą subtilumą užbaigia diskretiškas trijų atspalvių aplinkos apšvietimas. Pritaikant keleivinių automobilių dizaino elementus „Mercedes–Benz" pakelia V klasės kokybę ir estetiką į naują lygmenį.
 
Taip pat „Red Dot Award: Product Design" prizus pelnė ir kiti „Mercedes–Benz" modeliai. Už išskirtinį aukštos kokybės dizainą apdovanojimą pelnė „Mercedes–Benz" C klasė bei GLA klasė. S klasės coupe modelis buvo garbingai paminėtas dėl puikiai įgyvendintų detalių sprendimų.
 
 

Naujasis C klasės universalo modelis ir naujos kartos CLS
Naująjį Mercedes-Benz Vito galima įsigyti tiek su galiniais, tiek su priekiniais arba visais keturiais varomaisiais ratais
Sunkvežimiai iš ateities: Mercedes-Benz Future Truck 2025